mandag 31. mai 2010

MAX uflaks!!

Det er ikke sant! Her sitter jeg på finn.no og ser etter en ny skjenk. Etter halvannen times tråling blant alle møblene som finnes ute på "til salgs" på finn.no går jeg på sidene "gis bort"....


Bildet er lånt fra finn.no

tror dere ikke det var en annonse der med akkurat den skjenken jeg ønsket meg? Annonsen var lagt ut for bare en times tid siden. Jeg hev meg på telefonen til tross for at klokken er over midnatt og beklaget meg som bare det for at jeg sender mld så sent, men neida....skjenken og det tilhørende skapet er allerede gitt bort! Hun skulle sende meg en mld hvis det ikke blir hentet, men hvilke idioter henter ikke sånne skatter!??


Bildet er lånt fra finn.no

Jeg tror jeg må gå og gråte meg i søvn...sukk...


1 kommentar:

  1. Å så leit! Vet akkurat hvordan det føles! For 1 år siden skjedde det samme for meg og jeg har ennå ikke kommet over tapet;)

    SvarSlett