lørdag 12. juni 2010

Endelig noen bilder.....

For snart ett år siden viste jeg frem noen av oppussingsprosjektene mine. Jeg har vært VELDIG treg med å ta bilder av hvordan sluttresultatet ble. Grunnen til dette er fordi jeg ikke fant igjen kameraet mitt. Etter flyttingen gikk jeg igjennom både det ene og det andre og jeg hadde selvsagt lagt mitt kjære kompaktkamera på verdens mest naturlige sted - nemlig i skisko-posen. Hvorfor tenkte jeg ikke på å lete der med en gang??............Jaja, nå er det iallefall funnet og jeg har endelig fått tatt noen bilder.



Jeg ser at enten er jeg svært dårlig til å ta bilder, eller så har jeg et meget dårlig kamera. Jeg velger selvfølgelig å tro det siste!! Jeg ønsker meg faktisk et nytt og litt mer fancy kamera, men man skal jo faktisk kunne alle typer innstillinger og det ene med det andre. Kanskje jeg skal gå på et foto-kurs? Det må da finnes et litt billig, men bra foto-kurs for nybegynnere!!?? Vet du om noen?



Jeg er kjempefornøyd med sluttresultatet på speilet og kommoden. Har fått gode tilbakemeldinger fra folk som har vært på besøk også. Det er jo veldig hyggelig! :)



Beklager dårlig bildekvalitet, men jeg håper jeg får et nytt kamera til bursdagen min....eller...kanskje før??
Ha en fortsatt fin helg! :)



2 kommentarer:

  1. Heisann, et speilreflekskamera kan kanskje skremme noen men det er ikke så vanskelig som man tror. Jeg har et rimelig kamera, Canon D1000 å er strålende fornøyd, så det trenger ikke koste skjorta å innvestere i ett heller. Eneste en bør være påpasselig med er om man skal kjøpe seg ny linse, de billigste linsene er som regel ikke bra, så da vil jeg si det er bedre å innvestere i en ok linse enn ett svindyrt kamera.

    Vet du, karuseller hater jeg men som du også skrev, berg & dalbane det syns jeg er artig. Satt senest å så på noen på nett i dag å jeg kjente det bare ilte nedigjennom magen å jeg fikk lyst å ta en slik:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint ser det i hvertfall ut som! Men det lønner seg nok å ønske seg et speilrefleks kamera til bursdagen din;) Ikke har jeg noen ekstra linsa heller, så det går greit uten! Har en liten award til deg hos meg;) Klem

    SvarSlett