torsdag 13. mai 2010

Takk Finn!

Etter at sambo og jeg flyttet sammen har vi vært ivrige Finn-brukere. Da snakker jeg om finn.no.
Det er klart at vi har dobbelt av absolutt alt når vi slår sammen to husholdninger. Derfor har vi vært kjempeflinke til å prøve å selge ting vi har hatt stående i skap og bodene. Noe av det vi har fått solgt er hagemøbler, trehjulsykkel, bildekk m/ felger, juleglass fra Magnor glassverk, bil, akvarie og MYE mer. Det er deilig å ha fått solgt så mye. Mye bedre enn å kaste alt sammen! Takk Finn! :)

Vi har fortsatt annonser ute på finn.no og skal bl.a selge:



 Selskapskjolen min, som jeg brukte på gardeball for mange år siden. Har bare brukt den i 5 timer. Den er dessverre blitt for liten til meg :(


Orginale Passat-2003 mod stålfelger m/ dekk skal også vekk.


Solid hundebur til bil. Har hatt så mange interessenter på dette buret, men det er så høyt at det er ikke alle som har stor nok åpning i bakluken dessverre. Håper vi får solgt det snart!

Hvis noe av dette er av interesse for noen av dere så skal alt bort så snart som mulig. Bare gi beskjed :)
Har også et par andre ting som skal selges, men kan heller blogge om det senere.


Nå stresser jeg litt for å få klart alt til 17 mai. Jeg skal jobbe både 14 mai både dag og natt, og 16 mai på kveld/natt så det er ikke så mange dager igjen å ta av. Imorgen må jeg bare rekke å handle inn bunadsko. Kjedelig å få helt ny bunad, også har jeg ikke bunadsko....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar