søndag 18. oktober 2009

jeg har dessverre ikke hatt noe tid til overs for blogging!! For øyeblikket har jeg litt for mange prosjekter på gang. Er i ferd med å flytte, så alt er kaos akkurat nå. Både i leiligheter x 2 og hodet. Etter flytting blir det å sette igang med oppussing av leiligheten min, slik at jeg forhåpentligvis får leid den ut så snart som mulig. Jeg håper jeg skal få litt bedre tid etterhvert, men frem mot jul ser det travelt ut!! Kommer sterkere tilbake senere (I hope)

Ha en strålende høst så lenge!

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min ang kommode.

    Det finnes så mye fin maling å få kjøpt i dag, at det eneste som kreves hvis man skal male, er at det må rubbes først slik at malingen setter seg. Evt også heftgrunn. Det blir noen vendinger men så blir det bra til slutt.

    Da jeg la på tapet var det ikke i nærheten av å boble seg. Det gikk som fot i hose, over all forvetning. Og det skaper mer liv med tapet enn med ensfarget maling ;-)

    Lykke til.

    Marit

    SvarSlett
  2. Også glemte jeg å takke for hyggelig kommentar ang mørketid. Jeg er enig i at man man kose seg sammen i denne tiden. Vi er faktisk veldig flinke til det. Og ost og vin er en favoritt ;-)

    Men skigåing er det verre med. Kun slalom. Kanskje jeg må ut å kjøpe nye ski? alltid verd et forsøk.

    Marit

    SvarSlett